marți, 20 martie 2012

AM CANCER !



Conform lui csid punct ro si a lui tanti aia de prezinta cu miinile impreunate la tv, numarul mai mare de 1  partener sexual pe durata vietii creste exponential riscul de cancer uterin. Formula e cam asa:
“Daca se considera ca riscul este egal cu 1 pentru un singur partener sexual al femeii, acesta va creste astfel:
- de 8 ori daca femeia a avut intre 3 si 5 parteneri;
- de 16.2 ori daca numarul partenerilor este egal cu 6 sau mai mare”

Acu …matematica n-a fost niciodata punctul meu forte dar babeste asa mi-am dat seama ca cam cu siguranta de 103 % am cancer .

9 comentarii:

boemul spunea...

io nu le am nici cu matematica nici cu medicina, da' n-ar trebui să se ia în calcul şi kilometrajul? :))

Oama de Tinichea spunea...

Dacă vei avea nevoie de transplant de păr când vei rămâne cheală să mă anunți. Ți-oi dona io 2-3 șuvițe acolo.

ILUZIA spunea...

da simpatico, p-asta am rezolvat-o , acum astept donatoare de o pizda cu mai putini kilometri si deci cu risc mai mic de cancer.

ILUZIA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
neuron de konskriptor spunea...

Io zic că dacă faci revizia la timp si nu te zagrcesti la piese de schimb, iesi bine.

pinguuina spunea...

na hai ca m-ai amuzat amu:)):))

no, lasa ca nu ii ave, is ei mai asa, mai ..loviti, si vorbesc prostii:))

ghita1964 spunea...

Dar dacă tot ai ajuns la procentajul de 103% de ce te-ai lăsat?

valentiniulian@ymail.com spunea...

siguranta vine cu cat alergi mai mult,astfel invingi posibila boala...

Anonim spunea...

samfut una...cred ca am sanse sa am cancer uterin