marți, 27 decembrie 2011

CE ARE ĂIA SI IO N-AM ?!



EPISODUL 3:  U. K.


episod (pro)creat de Porcu, ca se pare ca el stie mai bine:


E al dracului de frustrant ca nu poti fuma NICAIERI. Inteleg in restaurante, plm, dar in Pub? In CLUB SA NU AI VOIE SA FUMEZI? Si sa vezi ce misto e in februarie, in fata clubului doar in camasa (pula mea, nu te duci cu suba pe tine la club, nu?) o turma de nebuni cu tigarile in bot si turturi la cur.
Si cel mai tare e alteva: alcool gasesti oriunde, oricand (astia se bat cu noi pe titlul de betivii continentului), poti avea la tine 2 grame de iarba sau alte chestii "light" ca nu te intreaba nimeni nimic, poti sa futi linistit fetita de 16 ani a lu' vecinu, da nu poti sa fumezi in crasma.....ce au astia bey?


3 comentarii:

PorcMisogin spunea...

bre, de ziceai ca procreez la articol, bagam si eu mai multe detalii, sa nu ramana lumea in ceata....

ILUZIA spunea...

baga.....p blogul meu scriu de toti banii.

Tzipi spunea...

Mno, asa e si aici in Rai : toti ies afara din club, noaptea la -20 C, ca sa fumeze ...
Mie mi se pare de bun simt sa nu oblige oamenii sa le inhaleze fumul in club.