vineri, 2 decembrie 2011

CE ARE ĂIA SI IO N-AM ?!


Avand in vedere ca n-am emenat nici o oda la dresa tarii mele de ziua dansei si nici n-am de gand s-o fac, in semn de adanca consideratiune o onorez cu o o enciclopedie a chestiilor oligofrene din tarile cilivizate, denumita generic
“ce-are aia si io n-am?! ”.
ASTAZI: EP. 1- FRANTA


In Franta se poarta dusul scotian cu japca. Daca totusi vrei sa faci o spalatura elegant nici cu apa fiarta nici cu rece, spala bine chiuveta, amesteca apa si foloseste metoda “copaitza lu’ strabunica”.
Bine la ei nu e o problema ca o data pe an cand e ziua de spalat nu moare nimeni.

8 comentarii:

T4U spunea...

Just.
Pe oct am 28 mc caldă, 19 mc rece.
Total la întreţinere, vreo 2.8 milioane. Fără calorifere. Alea de la 1 nov. Dacă mă spălam în veceu, ca burghejii ăştia, poate adunam vreun metru cub pe fiecare ţeavă.
Din cauza mea e românia în criză. (intenţionat cu r şi nu cu R).
Ditto GB, GER, ESP etc.

ILUZIA spunea...

unde mai pui ca poti sa te speli de doo ori in aceeasi apa!

Anonim spunea...

Si ep. 2?...

ILUZIA spunea...

urmeaza norvegia

Anonim spunea...

ai detinut tu ghinion, penca vizitele mele la tara lu aia nu s-a soldat cu chiuvete model oligofren.

ILUZIA spunea...

mda si eu am stat la un hotel decent, dar ideea e ca asa ceva, acolo, EXISTA!

Anonim spunea...

De aia au inventat Chanel no 5!

ipo spunea...

Si budele de la carciumi mi-au placut in Franta, toate la subsol, de trebuia sa cobori niste scari extrem de periculoase dupa a doua bere. De obicei unisex si mai mereu jegoase.