joi, 20 octombrie 2011

MUFC 2



Am fost la meci la Mall. La Național Mall a fo frumos. O tanti m-a pipăit îndelung pe/între și sub țâțe. La Mall aveau sucuri, floaricele și hot dog. Erau mulți strajeri si erau si multe pitipoance adica nu ma simteam stinghera. Nenea care anunța schimbările se chinuia în engleză corectă dar fără accent. La Mall a fo frig dar n-am uitat că sunt la mall căci era plin de moldoveni .
Ce a fost nasol e că m-am emoționat, ceea ce nu-mi stă în fire. Când am plecat de acasă am plecat fredonând frenetic GLORY GLORY MAN UNITED, dar penca galleria lu Otelu a cântat frumos și a strigat si mai frumos Romaniaaaaaaaa până la primul gol eram aproape moldoveancă.

SĂ-MI FII RUSINI !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa-mi zici la care poarta e tanti aia, poate ma gadila si pe mine la caise. Era bunoaca?

Anonim spunea...

foarte frumos ai povestit meciu.