joi, 18 august 2011

PARADOXUL MEU EROTIC

Il stiti pe nenea ala de la Descopery care ne invata sa supravietuim intre ghetari, in burta unui crocodil, in penisul unei balene sau in desert? ......nenea ala care de-a lungul emisiunilor a mancat toate taratoarele posibile (cu multe sau fara picioare), toate animalele cu plamani sau cu branhii cu tot cu matze, cateva zeci de mortaciuni si a baut urina si apa "filtrata" prin ciorap?
Ei bine, pe nenea ala il gasesc atat de incredibil de sexy incat i-as face o felatie fara nici un protest insa nu l-as saruta nici dupa 1 litru de Absolut.

13 comentarii:

Ostap Bender spunea...

ai zis tocmai un căcat.

gigix spunea...

au marinarii o vorba: lasa "vecine", dai cu dusul si e ca noua. bear grylls e damn sexy.

T4U spunea...

Ce te face sa crezi ca ORICE barbat normal te-ar saruta dupa ce tocmai ti-a umplut gura???
(bine, dupa un kil de 'voce' se pune ca te-ai clatit nitel, da' si tu prea le-ai lipit...)

ILUZIA spunea...

@ostap:si? ar fi prima data?
@T4U: cine a zis ceva de "dupa"?

T4U spunea...

TU ai zis, tocmai prin firu' naratiunii:
"...i-as face o felatie fara nici un protest insa nu l-as saruta..."
Ti-am mai zis ca le-ai cam lipit, dar tu, nu si nu, Batman, Batman...
Ok... ti-am mai zis ca nu vreau sa fac pe "desteptu" pe site-u' tau, dar accepta o sugestie, nu sfat. Sugestie.
"L-as suge pe ala... dar proasta o fi aia de i-o lua vreodata limba-n grumaz ever."
Arunca si tu pisica peste gard, n-o lua la tine acasa... ;)

ILUZIA spunea...

zau, te complici

T4U spunea...

right.
my bad. sorry.

Ostap Bender spunea...

ai ca-ti explic io ce-o vrut sa zica tepatruleul ca el ii mai timid.
o vrut sa zica ca degeaba tu ii dai muie la o fata si pe urma refuzi sa o saruti pe gura ca tot prost ramai.
asa si tu cu bear gryzli asta. si oricum bacteriile din gura se anihileaza de la sine si oricum io nu cred ca ala chiar mananca cacat adevarat sau numa imitatie.

ILUZIA spunea...

@ Ostap: adauga ca oricum sperma are infinit mai putine bacterii decat orice din cavitatea bucala chiar daca mananca ala numai actimel antibacterian, daaar psihic nu l-as pupa pe mufa ca nici tu n-ai fute-o pe monica tatoiu nici daca ar avea pizda lui jesse jane.

T4U spunea...

Nu-s deloc timid, sunt chiar al naibii de vulgar uneori, doar ca imi plac mai mult metaforele decat sa injur ca un meltean.
Adauga faptul ca vorbesc cu o doamna si nu e cazu' sa dau cu mucii-n ceai, nu?
Prost esti cand o saruti ('pe gura' mi se pare pleonastic deja) dupa ce i-a dat muie altu'.
Daca n-o lingi dupa ce ti-a luat TIE o muie se cheama ca esti 'decat' normal.
Poa' sa linga o votca sau sa se clateasca si/sau sa scuipe, nu?
@ILUZIA: Jesse Jane are pizda?!?
Eu ma uit doar la fore-play-ul din deschidere apoi derulez la finalul cu BJ sau cum-shot, cum-licking, cum-swap etc...
CUM sa fie. Ma plictiseste copulatia intermediara... ;)

tot T4U spunea...

Eu personal ti-as da un mare ban pe IP.
Aratam ca am fi genu' sa ne doara-n coaie de resita sau de otelu' pulii mele belite?
Hai mars la scoala sau la munca, zdreanto.
Si cu bitly, varsa-mi si mie 500k in cont, mortule, ok?

ILUZIA spunea...

@greensphera: noi vb aici lucruri serioase despre muie si uite de ce-ti arde tie. stai jos! 4!

T4U spunea...

Case closed?
S-a lamurit trilema?