sâmbătă, 21 mai 2011

to the end

Azi cica e sfarsitul lumii.. daca e sa se intample ceva ar fi bine sa se intample acum ca aseara am beut tequila si ma doare capul de mor. deci am fost in club, am baut, am facut sex asa ca nu nemaiavand altceva in program astept prapadul. mi-as dori sa stiu exact daca vine pe sistemul lui Noe ca sa ma pregatesc cu costumul de baie ala nou tendy luat din strainatate sau pe sistemul antichristul cum am vazut eu intr-un film ca sa imi iau peruca rosie cu cornite. daca ar fi pe alese eu as vrea sa coboare pe pamant o nava cu extraterestrii arieni cu pula de negru care sa ma ademeneasca cu saorma si o sticla de absolut apoi sa ma ucida prin epuizare sexuala. am io un feeling ca nu se va intampla asa si deci o sa trebuiasca sa ma ocup singura de epuizarea mea.

In alta ordine de idei luna asta achit integral creditul la banca si ar fi pacat sa mor asa fara datorii.

PS- daca vreun extraterestru din cei aratati mai sus imi citeste blogul poate sa vina sa inceapa exterminarea. daca nu sper ca macar vecinul de la 3 sa il citeasca si sa urce sa imi faca placute ultimele 4 ore din viata. Sau 5.

PS2- daca nu vine totusi armagedonul vecinul sa urce totusi sa facem o simulare ca nu se stie cand imi prinde bine

9 comentarii:

Zen spunea...

bun.. si eu am baut si futut si dansat si drogat.....si etc....
am facut tot ce este considerat depravant dacat intr.o singura seara si sapt are multe seri:)))):)))))
p.s vreau si io la E.T:)))

Anonim spunea...

:))) Adik sa te futa si pe tine,ET?:) Parca te -ai laudat ca ai tras pe ... Azi esti fetitza ?:)

ILUZIA spunea...

io nu tin sa fie ET daca are cele 2 trasaturi.

kfjpsejpw spunea...

stii care e coincidenta fericita?? ca si eu beam tequilla inainte de apocalipsa!
si stii care e necoincidenta nefericita?
da, aia..

Anonim spunea...

si? cumfu?

Anonim spunea...

si? cumfu?

vert spunea...

Hahahhaa ! -))))

ILUZIA spunea...

@animaloo:cum sa fie...am facut o laba asteptandu-l pe ET

Anonim spunea...

Vinovat e mosul ala smintit care a anuntat apocalipsa, asa ca el tre sa vina cu pula sculata. Si daca nu poate onora comanda... chiar ca apocalipsa