miercuri, 6 aprilie 2011

A6 326 PS (322 hp/240 kW) (S6 + făcută de quattro GmbH).

In ziua in care ai plecat tu era inca noapte. Imediat dupa asta s-a facut foarte repede zi si mi-am dat seama ca asta e un semn rau la fel ca o pisica neagra. Nu m-am dat nici un pas inapoi fiindca nu sunt superstitioasa si fiindca era pacat dupa cat de departe ajunsesem.
In ziua in care ai plecat tu era foarte frig dar noi nu l-am simtit caci am facut sex langa bloc intre un A6 argintiu si bara de covoare. A6le nu ne-a prea ajutat caci era alunecos, ud si alarmat la exterior spre deosebire de tine care erai la fel dar alarmat in interior.
In ziua in care ai plecat tu toate lucrurile au mers prost: soarele a stat in nori, lauzelor le-a secat laptele, copiii nu s-au dat pe tobogane, n-au iesit trifoi cu 4 foi, femeilor li s-au lasat sanii, barbatii n-au avut erectii, paduchii lati s-au ingustat, tiganii nu au furat nimic, manelistii au cantat fara bani-la placere, vodafone a dat mai multe minute decat cosmote, SUA ne-a dat afara din NATO si dinamo a luat campionatul.
Ziua in care ai plecat tu a fost tragica pentru intreaga omenire.
Mi-a fost atat de frica sa traiesc ziua asta si eram atat de obosita de sexul de pe bara de covoare incat am dormit toata ziua cand ai plecat tu!

17 comentarii:

Anonim spunea...

nu cred

ILUZIA spunea...

care parte? aia cu dinamo??? bine recunosc acolo am exagerat!

Anonim spunea...

era dacia pe injectie toata ziua!

ILUZIA spunea...

dacie n-am observat..doar injectia

ILUZIA spunea...

dacie n-am observat..doar injectia

Anonim spunea...

N-avea cum sa fie Audi A6 pentru ca nu se pot parca langa batatoarele de covoare (scrie clar in specificatii)

PE dinamo sa-i lasi sa se pregateasca de CL

T4U spunea...

Asta dacă fac vreo varză cu Oţelu' sâmbată, deşi n-aş crede.
Postu' ăsta nu e adresat 'urbi et orbi', ci doar unui anume 'tu'.
Care e treaba să comentăm noi aiurea?

Iacătă-mă comentând aiurea... :)
(as usual)

ILUZIA spunea...

all comm aloweded, caci s-a comentat pe baza masinii si a lui dinamo, nu pe baza "lui" sau a sexului. PS- ne vedem pe 25 la meci!

T4U spunea...

N-avem şanse, duc pe cineva la aeroport pe la ora aia.
Poate după, dacă-mi faci cinste cu o cizmă de bere,
îmbrăcată în alb şi cu lenjerie roşie...
(întrucât m#!e Steaua).
PS - 'EL' de ce nu comentează?

ILUZIA spunea...

nu ma vezi tu pe mine in alb si rosu decat daca ma prinzi imbracata in mireasa si ma impusti in gat!
PS- El nu comenteaza pt ca imi citeste si nevasta-sa blogul!

vecinu spunea...

n-am aflat inca cine e ala dar e norocos ca te are futu-l in gat de bou!

T4U spunea...

Atunci îmbracă-te în roşu si te stropesc cu iaurt... :)
Nu-i musai să te împuşc în gât, cred că ai destule orificii, ce-ţi mai trebuie unu' în plus?
Cum o iei, cum o dai, tot roşioară-albioară ajungi!
PS - Dar bărbac-tu ţi-l ?

ILUZIA spunea...

@ T4U..No way! ; pai daca il am link la mes tu ce crezi???!!

T4U spunea...

De ce te flatezi singură, crezând că dacă îl ai la status te şi citeşte?
Dacă vrea neaparat, te găseşte seara printre scutece şi ţi-o transmite prin viu-grai.
Sau ţi-o transmite direct.
Personal, cred că el e 'CEL' ce ţi-a împins-o pe langă bătător.
Otherwise, te omoară racket-u'... :)
(are faţă. siias, ssir, sir..?)

ILUZIA spunea...

bine Poirot! e dreptul meu sa ma flatez cum vreau. by the way cine ti-a zis ca e vorba de vreun EL???

T4U spunea...

holmes. sherlock, nu john. ;)
hercule era un franţuzoi bătrân, libidinos, gras, jumate-chel, mustăcios şi brunet. not me.
by the by:
tu ai dezambiguizat contextual adjectivul la genul masculin şi anume 'alarmat'. nominativ.
EL e alarmat.
EA e alarmatA.

Hai c-o dăm in bălării deja.
Ai perfectă dreptate, aşa e, cum zici tu.
ok?

1singur spunea...

poftim

http://www.trilulilu.ro/alooper21/7c0039b6e05753