marți, 8 martie 2011

FACEBOOK DEZNODAMANT FERICIT

Io demult am avut un gagic cu care am concubinat in pacat vreo 3 ani. Da stiu pare incredebil si imperdonabildar nu m-am casatorit da fata mare. Dupa ce noi n-am mai fost gajici , in prima faza ne-am urat, apoi am ramas "doi oameni maturi care isi vad de viata lor"-(asa am vazut eu in presa mondena ca tre sa ramai cu fostul) apoi am pierdut legatura ca asa e in tenis. Ideea e ca acum, dupa 7 ani, a ajuns in lista mea de facebook , nu stiu cum (probabail dupa metoda request- add).

Morala: depasind conditia noastra de muritori de rand , depasind toate barierele sociale di depasind vointa nostra libera dar neexprimata, facebook a concluzionat ca

WE ARE NOW FRIENDS! zii sa mori tu!

4 comentarii:

T4U spunea...

Urăsc să NU fiu original, urăsc să citez şi/sau să dau link-uri... însă...
Merită să dai o geană aici:

http://www.youtube.com/watch?v=8UouP8cRYZ8

P.S.1: moacele pe care le face tipul sunt 'priceless'
P.S.2: nici eu n-am cont acolo.

ILUZI spunea...

este super filmul , am vrut sa l postez pe pagina mea de facebook dar nu are optiunea. Logic!

T4U spunea...

Ai uitat cumva ultimul "A" din nick?
ILUZI sau ILUZIA?
Sau nick-ul e corect?
In either case, click pe embed în YT şi copy/paste i-frame-ul.(pe FB)
Q's ?

ILUZIA spunea...

da am uitat, plm compliat , urasc calculatoarele