joi, 25 noiembrie 2010

mens sana in corpore sano

M-am intors la sala. Vartos. Adica in fiecare zi cate 2 h.


Partea buna: am revenit la formele care m-au consacrat


Partea proasta: se opreste des curentul(si banda cu el)

Partea buna: eu deschid doo geamuri


Partea proasta: sunt si mai multi cocalari

Partea buna: le ascund cuiul de la greutati


Partea proasta: sunt si mai multe grase

Partea buna: eu sunt cea mai slaba din sala


Partea proasta: au aparut si femei ''ceafa-lata type"

Partea buna: ..ok..nu stiu sigur daca sunt femei!


Partea proasta: vine tot clanul sportivilor

Partea buna: macar ii cunosc


Partea proasta: antrenorul se crede lorentzo lamas

Partea buna: de fapt arata ca banel


Partea proasta: au aparut si ghei

Partea buna: sportivii i-au batut


Partea proasta: toti au MP3 cu matze in urechi

Partea buna: eu le calc mereu pe fire


Partea proasta: cocalarii au lac rozaliu la pedichiura

Partea buna: cu cine or face banking?


Partea proasta: se asculta vibe fm

Partea buna: nu exista o parte buna aici.

Bang bang
I shot you down, bang bang
You hit the ground , bang bang
That awful sound, bang bang
I used to shoot you down

Niciun comentariu: