joi, 26 februarie 2009

POST CUM VREA MUSCHII MEI

  • Odata cu varsta capeti diverse apucaturi si iti insusesti anumite damblale care se numesc elegant tabieturi . Ca atare, ca sa fiu si eu in randul lumii, m-am gandit ca trebuie sa imi gasesc o activitate extrafamiliala ca asa ii sta bine unei femei emancipate de 30 de ani. Deci m-am dus la sala. Pentru a evita penibilul o sa trec peste pasajul in care incerc sa ma conving cum ca la vara voi face pipi pe Kurnikova si o sa ma multumesc a face o sectiune transversal in noul anturaj:
    A. MUSCHIULOSII
  • Vin numai in grupulete de minim 3 pentru ca intotdeauna trebuie 2 care sa tina/urce/coboare/suplimenteze/ discurile de greutati de pe barele cu care al treilea impinge de la piept.
  • Astia vin la sala de cand se stiu copii , sunt toti fosti sau viitori bodyguarzi si tunsi gen army. Vin in trelinguri de fas FUBU comanda speciala XXXXL si cu multe accesorii ;manusi, burtiere, curele, genuchiere, prosoape si tuburi de alifie chinezeasca .
  • Odata cu ciclul de 3 X 3 X 100kg terminat incepe momentul de dat sfaturi intre ei cu privire la prafuri de facut brandu mare (ca evident toti sunt experti). In timpul sfaturilor ca de la antrenor la antrenor se strecoara inevitabil si cateva paranteze despre X5, M5, ML, Q7 si evident XXX.
    1) Timp alocat la sala: 1.5h
    2) Batoane de Fibrobar consummate: 4 buc per ceafa lata
    3) Consumul de Gatorate: 1litru
    4) Scopul lor: socializeaza, afla ce se misca pe piata auto a cartierului si pune muschi mari pe ceafa ,brate si umeri in speranta ca distrage atentia de la burtihan.

    B. MUSCHIULOSII TRENDY
  • Vin obligatoriu la ora de varf, imbracati in jeans cu strasuri si tricou mulat Gucci+ lantz +ochelari aceeasi marca + breloc Mertzan. Se schimba in vestiar mereu cu alt trening nou imaculat Naiki sau Lotto.
  • La executarea atenta a exercitiilor au grija sa puna un prosop imens( cu margine aurie Versace )inainte de a se aseza pe aparate pentru a evita orice contact dintre pielea animalului care a fost belit pentru a tapita aparatul si pielea animalului in cauza. Fac sport doar de intretinere asa ca deobicei sunt baieti subtirei, fara muschi dar si fara burta, cu o freza ireprosabila si cu lac pe unghii.
  • Nu vorbesc cu baietii despre X-uri pt ca ei déjà le-au avut pe toate. Daca inca nu l-ai reperat , mergi usor prin sala si unde nu se mai simte ozonul din cauza de Aqua de Gio…ala e!

    1) Timp alocat la sala: 1.h
    2) Batoane de Fibrobar consummate: 2
    3) Consumul de Gatorate: 1litru
    4) Scopul lor: Isi pot etala atat hainele de clab cat si pe cele sport in acelasi timp si isi mentin tonusul pentru wichend can spera sa babardeasca o bagaboanta din Fratelli.

    C. PITZIPOANCELE
  • Ele sunt oricum omniprezente in viata noastra asa ca evident si aici. Au maxim 20 ani sunt anorexice si sunt bronzate excesiv la solar .
  • Vin in pantaloni mulati si cizme cu toc de 20 cm, sutien push-up si tencuita pe fata in 3 straturi suprapuse.
  • Sport fac in niste sutiene mai mari pe care le numesc bustiere , in boxeri pe care ii numesc pantaloni scurti si in Conversi cu paiete aurii.
  • Nu lasa niciodata kilul de bijouxuri in vestiar pentru ca nu o incomodeaza deoarece face exercitii doar pe bicicleta la viteza minima si in tot timpul vorbeste le telefonul accesorizat cu lantzuc cu cap de iepure Playboy.

    1) Timp alocat la sala: 3h (oricum nu are ce face pana la programarea de la Perfect Nails)
    2) Batoane de Fibrobar consummate: zero
    3) Consumul de Gatorate: zero- doar apa plata
    4) Scopul lor: ocupare timpului liber si muschiulosul trendy

    D. GRASELE
    Se impart in 2 subcagorii
    GRASELE PESTE 40 ANI:
  • Sunt din mama in fiica ocupantele unor birouri unde nu stiu nici ele cu ce se ocupa dar in mod cert stiu ca sunt intelectuale . Vin direct de la serviciu cu o geanta de umar tip postas si cu o sacosa de Selgros plina cu diverse, se dau cu spray Rexona si au parul roscat facut permanent. Treningul este lalai marca ABIBAS .
  • Au in cap sa scape de toate kilogramele acumulate in ultimii 15 ani dar nu cer ajutor pentru execitii asa ca dispera bicicletele pe nivel de executie ‘’very difficult’’ si sfarsesc prin a pleca la fel de late in gaoaza cum au venit dar cu gambe mai mari si mai dizgratioase.
    1) Timp alocat la sala: 30 min (ca ele au si familie si au de gatit si de primenit barbatul)
    2) Batoane de Fibrobar consummate: zero , daca nu are gust de tochitura…degeaba
    3) Consumul de Gatorate: zero- ce e ala?????
    4) Scopul lor: au citit ele in revista Femeia ca trebuie sa te intretii daca vrei sa nu te lase barbatu.
    GRASELE SUB 25 ANI:
  • Sunt alea care au fost toata viata in depresii pe care le-au tratat cu ciocolata si cola.
  • Acum s-au hotarat ca anul asta sa nu faca revelionul singure si sa nu mai rada colegele de la Fac. Limbi Straine de ele ca au lilieci in pestera.
  • Vin mereu separate dar intotdeauna fac front comun.
  • Se imbraca ca si precedentele dar au ceva mai multe cosuri pe fata si parul mult mai slinos si mai dezordonat.

    1) Timp alocat la sala: 40 min (o iau usor ca au auzit ca pot face caderi de calciu de la efort)
    2) Batoane de Fibrobar consummate: zero (daca nu sunt facute la Mec sigur sunt nasoale)
    3) Consumul de Gatorate: zero-apa plata…se stie!
    4) Scopul: Sa scada sub greutatea mamei lor si poate ca unul din muschiulosi va intuit potentialul ei si o va baga in seama.

    E. AMATORII
  • Ii vezi rar, cam de 4-5 ori pe luna, se remarca prin faptul ca remarca tot ce vad si sunt si ei de 2 categorii:
    MASCULII:
  • Roiesc in jurul muschiulosilor cu ceafa lata incercand sa le fure din trucuri si sa puna multa masa in timp record.
  • Nu stiu sa foloseasca aparatele dar nici nu intreba pentru ca nu tb sa se vada ca sunt chiar atat de amatori: rezultatul: scapa mereu manerele aparatelor de tras fiindca nu stiu sa schimbe suta de kile cu care au tras anterior muschiulosii.
  • Nu poarta sport-ware anume ci au o amestecatura de firme iar cand si cand mai arunca un tricou sclipicios doar asa sa nu creada aia trendy ca doar ei au.
  • Principala caracteristica: le dispare elanul intre 1 si 3 luni cand constata ca e mai frumoasa viata cu mici si bere.
    1) Timp alocat la sala: 1,5 h (nu stiu cat dureaza un antrenament dar pleaca odata cu baietii mari)
    2) Batoane de Fibrobar consummate: 4 (caci aspira la un viitor ceafa lata)
    3) Consumul de Gatorate: 1l (din acelasi motiv ca mai sus)
    4) Scopul: evident sa ajunga cefe late sau macar sa futa pitzi.

    MUIERI:
  • Se plimba indelung studiind toate aparatele, cel putin 1-2 sapatamani timp in care isi trag intr-un colt o saltea si fac niste scalambaituri pe care le-au vazut ele pe o caseta video cu Pilates. Dupa ce prind un pic ideea cum merg fiarele se plimba de la unul la altul cate 5 minute ca niste muste betive, fara vreun rost si mai ales fara rezultate.
  • Principala caracteristica: le dispare elanul intre 3 si 6 luni cand constata ca oricum arata mai bine ca majoritatea colegelor (grase)de la munca si deci isi mai pot permite cate o shaorma.
    1) Timp alocat la sala: 1 h
    2) Batoane de Fibrobar consummate: 2 (fac media dintre 4 si 0 ca nu stiu insa daca vor sa devina sportive sau pitipoance)
    3) Consumul de Gatorate: 1l (alternative cu apa plata sa vada diferenta)
    4) Scopul lor: se gandesc ca ‘’e cazul sa aiba grija de corpul lor” sa se ambitioneze cand le vede pe anorexice si sa se amuze cand le vede pe grase…si daca mai pica si ceva pe langa…


    Si ca sa va scutesc de curiozitati umoristice cu privire la ce plm caut eu acolo si unde ma incadrez imi fac autocritica:
    F. EU

  • Vin imbracata ca grasele pt ca nu am mai avut un treling mistoc de cand eram in liceu iar siiingurii mei adidasi mi i-a luat al meu cu japca exasperat ca fac piata in treling si bobanci.
  • Ma dau cu spary Malitia ca muschiulosii pt ca ma innebunesc dupa el iar parul nu se vede daca e aranjat sau nu ca il tin intr-un motz ca Woody.
  • Sport fac in mod profesionist dar:
    · socializez cu muschiulosii pentru ca ii stiu pe baieti din cartier si e mereu bine sa te ai pa bune cu ei.
    · Ma bag si cu grasele batrane in sema si le arat cum se da drumul la bicicleta ca nu se stie cand am nevoie de o pila sa imi schimb locu' de munca
    · Ignor muschii de firma
    · Le derutez pe pitzi pt ca imi las la misto prosopul pe bicicleta si ele se foiesc ca stupidele crezand ca e ocupata .(ps- am prosoape mici cu michimaus de cand era fiimiu bebelus)

    Principala caracteristica: ma apuca in fiecare an in primavara idea ca vreau la vara sa fac ravagii pe plaja mai ceva ca in Baywatch dar imi dispare elanul intre 3-6 luni cand imi dau seama
  • ca viata fara shaorma e pustiu.

    1) Timp alocat la sala: 2 h (din care 1,40 sport si de restu socializare)
    2) Batoane de Fibrobar consummate: zero (bleeeaaaah !!!)
    3) Consumul de Gatorate: zero (e prea dulce si eu am baut vodka aseara)
    4) Scopul meu: INCA NU M-AM ELUCIDAT

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu is din ala care a fost la sala de s-a saturat si acuma face acasa, asta cand am chef... n-am facut o flotare de 2 saptamani :)) astept sa vina caldura sa ies la alergat, ca de bicicleta m-am saturat :P

Mereu m-am inteles mai bine cu musculosii decat cu aia trendy. Musculosii erau de parere ca "rockeru are simtu umorului" :))

Aia trendy nu m-au placut niciodata, pt aveam adidasi Le Coq de acu 2 ani, editie limitata de la Lee Cooper :)))

Si mereu m-am inteles foarte bine cu antrenorul. Pizdele de la sala ma lasau rece.

aristide spunea...

e bine ca ai specificat care anume.
antrenoru' ce mai face?

Anonim spunea...

@ Aristide: apropos de antrenor...ca am uitat sa zic si despre el: m-a atentionat intr-o zi ca atunci cand e sala plina sa nu mai tin banda ocupata atat de mult si sa imi fac antrenamentul din doua etape.Am replicat ca sunt de acord numai ca nu vreau sa intrerup eu care chiar fac sport ca sa alerge altii care parcurg 1/4 din distanta mea in dublu de timp pt ca alearga cu 2 km/h. S-a scarpinat in barba si mi-a zis: ''da tu stii ca s-ar putea sa ai dreptate!!!''

Anonim spunea...

Luissiana esti adevarata!

Anonim spunea...

mul?umiri foarte interesant,