miercuri, 28 ianuarie 2009

Top 10 Must To Bi_don pe anul 2009:



1) Sa incerc sa si inteleg cu adevarat cacatul pe care il mananc in fata instantei.
2) Sa merg la mare in alta parte decat am facut-o in ultimii 13 ani, (adica de cand m-a lasat pe mine mamica mea la mare singura.)
3) Sa incep really sa conduc o masina.
4) Sa imi tatuez buzele (labiile nu!)
5) Sa fac sex in cinematograf , la un concert rock., sau in orasel in casa surprizelor
6) Sa imi caut un hobby intelectual cu care sa epatez la amicii mei ignoranti
7) Sa-mi revizuiesc aplombul umoristic……..se pare ca sunt prea multi incuiati si ca simtul umorului e o calitate rara.
8) Sa nu mai dau pe milcov alocatia lu ala micu
9) Sa mai triez din meltenii care mi-au devenit amici de-a cursul anilor.
10) Sa ma abtin noaptea de la shaorma. (macar uneori,……macar o data)
11) Sa ma abtin noaptea de la shaorma. (macar uneori,……macar o data)
12) Sa ma abtin noaptea de la shaorma. (macar uneori,……macar o data)

Niciun comentariu: