marți, 11 noiembrie 2008

TOPUL IGNORANTEI


6/11/2008 11:58, Posted By Iluzia In:
TOPUL IGNORANTEI
Sunt anumite aspect ale vietii cotidiene care pe mine ma lasa mai rece ca un cur de pinguin. E clara situatia ca ori eu sunt de o ignoranta rusinoasa, ceea ce e evident, ori subiectele in sine sunt idioate si altii le dau o importanta mai mare decat merita. Dupa cum urmeaza incerc sa le pun cat de cat in ordinea in care cerebelul meu se schimonoseste cand le aude mai rau ca un copil caruia i-ai turnat pe gat un kil de tetraciclina:
SCIENCE FICTION
In ignorantA mea ceea ce nu pot vedea cu okiu sau nu pot atinge cu mana, nu exista. Daca exista martieni sau venusieni, daca au capu mare si pielea verde, daca vor sa comunice cu noi sau nu, prin semen sau nu, daca sunt mai evoluati ca mine sau nu……………..ce plm imi pasa mie? Cu ce ma ajuta astea pana in momentul cand intru in contact cu ei??? Sincer….sunt mai curioasa de cum arata Tutankamon decat martinenii, navele lor, sau alte entitati si lumea lor paralela …mi-e perpendicular.
POLITICA
Recunosc nu am habar despre nimic din politica pentru ca imi recunosc handicapul care consta in incapacitatea mea de a intelege platformele-program, planuri, perspective politice, cu atat mai mult nu le pot filtra prin intellect si da o opinie pertinent asupra cuiva. In consecinta, nu am habar carui partid politic ii apartine presedintele nostru (stiu doar ca e ceva cu portocaliu), nici premierul, nici cine pe cine a demis si de ce, nici daca politica pe care o duce este favorabila Rusiei, Statelor Unite sau inclina catre Tanganica……….si in plus I don’t give a shit! Daca vine bomba atomica ma doare la basca daca e americana, ruseasca sau e facuta de nea Gigi in podu casei.
CARIERA
Ma rog, adica nu inteleg termenul acesta in acceptiunea pe care o are restul lumii. Nu vreau sa devin cea mai buna de la mine din scoala, nici din serviciu, nici din intreaga tara, nu vreau sa fiu laudata ,cunoscuta, apreciata, scoasa la table, nici sa scrie ziarele, nici sa am o afacere de anvergura. Pentru mine cariera inseamna TIMP. In momentul de fata am un job care imi permite micile capricii, am timp sa vin acasa sa am grija de treburile casnice sa vad si un film sa joc o carte cu prietenii , sa ies la o bere sau sa imi petrec timpul cu copilul. E adevarat ca nu pot face tot ce imi doresc din lipsa banilor dar in schimb imi pot face programul cum vreau nu ma fute nimeni cu telefoane la 10 noaptea, nu am insomnii din cauza falimentului, nu trebuie sa rad fortat la glumele sefului si pot face cam ce vreau deoarece am timp pt toate si am psihicul linistit incat sa imi si priasca. Si pentru mine asta este ……o cariera de succes.
SHOPPING
Un alt concept pe care creirasul meu nu il poate percepe. Ce plm poate fi interesant in a bate 100 de magazine, sa nu ai unde sa parchezi masina sau sa faci bube la talpi, sa transpiri ca o femeie la menopauza, sa stai in cabinele prafuite din magazine, sa pui pe tine 100 de bluze déjà transpirate si patate de antiperspirant..etc..etc. Nu spun ca nu imi place sa am haine si sa port lucruri noi dar nu inteleg sa transform asta in sport si cum nu am unde sa ma duc in w-end sa fut icrele vanzatoarelor doar de dragul ca ‘’daca e ceva misto cand oi avea bani imi iau’’. Eu soppingul il vad materializat prin doua pitipoance care alearga cu limba de un cot in mall accesorizate cu copii de genti Hermes, care tipa in gura mare pe scari ‘’hai fataaaa ca acolo nu am fost si au numa toale marfaaaaa’’, care ies in sutien din cabina de proba sa ceara parerea lu alta pisi si totodata a intregului mall, care comenteaza tare in magazine, cumpara putin si la sfarsit beau cafea la Mec si scot pe masa toalele din sacosa.
Ar mai fi si altele dar déjà m-am enervate asa ca le las pt un post ulterior.

Un comentariu:

aristide spunea...

cam asta ar fi - basic -